Ännu en dag i Skeppmora!

Tjo! dagen har spenderats i huset i Skeppmora, har nu målat panelen en tredje och sista gång! Lyser det igenom nu så får det fan göra det för nu målas vi inte den förbannade panelen igen! Haha. Vi ska väl tillbaka imorgon och fortsätta med väggarna. Vi fick sällskap av Anton och Jakob också som var så snälla och hjälpte till lite :) mamma, pappa, Jonny och Anette kom också dit och så dök även Christian upp en sväng! Så det blev åter igen en trevlig dag på Skeppmoravägen 53!
Alice blev hungrig så vi gick hem till moster Jenny och käkade lite, sen kom André och hämtade mig, så åkte vi till Hemköp och handlade lite mat. Alice fick vara kvar vid moster och mysa lite så slapp vi släpa med stackarn på affärn. Efter shoppingen så åkte vi tillbaka och hämtade plutten och så åkte vi hem. Nu har vi käkat lite korv och lite ost och kex! Haha vilken jävla blandning, men det var gott! Nu ligger mina älsklingar och sover på soffan båda två! Jag ska snart väcka dom så Alice får äta innan läggdags och André får gå och lägga sig i sängen! Men det är typ omöjligt att väcka honom när han väl har somnat :)

Imorgon får vi besök av BVC :) Så det blir till att städa och fixa lite fika innan fyra då hon skulle komma! Nu ska jag fixa lite käk till SprAlice! God natt och sov så gott! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0