Bättre sent än aldrig?

Hallå igen efter ett lååångt uppehåll! Som ni alla vet så är jag numera mamma till en liten underbar flicka vid namn Alice. Hon är den lugnaste och nöjdaste bäbis jag någonsin sett, hon bara sover och äter det lilla livet. Men jag klagar absolut inte, jag antar att det bara betyder att hon har det bra! Men tydligen så kommer hon bli vild när hon blir stor har jag hört! :D haha
Jag själv kan inte riktigt säga vem hon är lik, alla säger olika! Men jag tycker nog i alla fall att hon är väldigt lik sin far, tack och lov! Men det är många som tycker att hon är lik mig med, så det får väl var och en avgöra!

Som sagt så har jag ju inte skrivit på väldigt länge, det beror väl mest på att jag varken haft tid, lust eller ork att skriva. Men det beror också på att bloggen hade blivit helt skev, så nu får den se ut så här ett tag tills jag har fixat helt nytt. Det krävs en ny blogg till mitt nya liv. Det har hänt väldigt mycket nu på kort tid, jag har inte bara blivit mamma utan nu även husägare till ett litet rött hus i Skeppmora! :) Det blev klart i går då vi var in och skrev på kontraktet :) känns väldigt bra tack så mycket! haha. Så nu ska familjen Eriksson/Ericsson flytta till Skeppis, helst så fort som möjligt, så om ni vet nån som vill köpa en renoverad 3:a på Kyrkbacken så vet ni vart jag finns! :)

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska Alice få lite käk! idag ska jag in till stan och klippa mig! Ska bli ljuvligt att bli lite ompysslad! :D Wish me luck! Peace.



Alice Eriksson vägde 3040g när hon föddes och var 50cm lång.


Kommentarer
Postat av: Sofia Sjögren

Åh längtar tills jag får träffa lilla sötnosen =)

Vad kul att ni har skaffat hus också!!

ses snart nån dag, puss <3

2011-05-11 @ 13:30:49
Postat av: sandra

Jätte grattis till er :) Lycka till med allt

2011-05-11 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0