bla bla blaa..

God dagens! Nu sitter jag här framför datorn och kikar runt lite, har precis tittat på Big brother och käkat lite frukost! Alice ligger i sin vagn och sover här bredvid mig, hon sov i den i natt också! Det var mycket behändigare än när hon sover i vaggan! Ligger hon i vagnen är det lättare att frakta med henne när hon ska äta och så..

Idag ska jag städa lite, vi får nämligen besök när André kommer hem från jobbet! Det är ett par som är intresserade av lägenheten som kommer hit och ska titta! :) Hoppas dom vill ha den! Dom väntar nämligen barn så det skulle ju passa perfekt om dom fick bo här. Men jag tycker lite synd om mamma och pappa som inte får sin såld, mamma ville gärna bo här i våran lägenhet! Så jävla synd, jävla idioter som drar sig ur fast dom lovat.

Efter besöket ska jag tvinga André att vi ska åka till Coop och panta! Vi har så sjukt mycket pant så det finns inte ord. Jag skulle även vilja åka till Dollar Store och köpa gardiner och grejor till huset! Vi får se om killen orkar, annars ska vi väl till Skeppmora sen! Vill träffa syrran, vi talades vid på telefon idag! :) det va trevligt att samtala med henne lite! <3

Peace.

Kommentarer
Postat av: JOhanna

TA MIG MED ER! JAG BEHÖVER KOMMA UT!!!!!

2011-05-26 @ 13:42:34
Postat av: Jenny

<3

2011-05-26 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0