BVC besök!

God kväll! idag har jag och Alice varit på BVC, André skjutsade dit oss till två! Det blev lite vägning och mätning, nu väger hon 3730g och är 52,5cm lång! :) Hon lägger på sig min lilla donna, vilket bara är bra så liten som hon är! Hon var jätte duktig som vanligt, hon blev dock lite kissnödig och kissade ner halva bordet där inne! Hon passade på att kissa när hon var fri från blöjan! :D haha. När vi var klara så gick vi till TBJ, vi hade vagnen med oss så vi knatade dit och hälsade på och käkade lite korv :D Tack för lunchen, det var gött! ;)
Sen vandrade vi hemöver, på vägen träffade vi på Jesper, vilket var sjukt trevligt! Det var alldeles för längesen vi sågs! Det måste det bli ändring på! Väl hemma igen fick Alice lite mat och ny blöja innan André kom hem efter jobbet och hämtade oss! Då åkte vi till Skeppmora, André och Jonny började tapetsera och jag och Alice gick hem till Hanna B och fikade lite!

Nu är vi hemma igen, André och Alice tittar på Grannfejden! Jag ska gå och laga nån snabb middag, kanske lite sent för käk, men äta bör man annars dör man.. har jag hört! hörs imorgon! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0