"En dag på stan!"

God kväll! idag har jag och Alice varit på stan med Svärmor/farmor Anette! Vi får mycket gjort på kort tid när vi är ute och far och så lyckas bilen alltid bli fylld med grejor! haha. Vi köpte lite presenter till årets studenter och så fick Alice såklart lite nya kläder! haha. Sen sprang vi in på Subway och köpte lite middag till oss och karlarna och åkte till Skeppis där dom väntade. Efter maten åkte svärpäronen hem och vi började packa upp lite lådor som André och Jonny tagit med från lägenheten. Så nu har jag fått in talrikar och muggar/glas i skåpen, skönt att inte allt blir kvar till imorgon! Ja, för imorgon händer det som vi väntat på nu, imorgon flyttar vi in! André kommer väl hit till lägenheten imorgon och hämtar resternade lådor (som jag ska packa imorgon) och alla möblemang!

Nu ska jag och älsklingen titta på en film som André fick i present av mig idag! "En mor till salu", hahaha! André tycker att sånt är askul så jag tyckte att han skulle ha den! Lite för att farsdag är så sent och jag faktiskt fick en morsdagspresent som han fick stå för. Han förtjänar lite uppvaktning ibland min man, jag älskar honom SÅ! ♥
Men efter filmen lär vi sova för imorgonbitti ska jag och A till banken i stan och verkligen köpa huset, vi ska vara inne i stan halv 10 så Anette kommer hit och hänger med Alice. Vi har det bra som har sån bra hjälp av föräldrarna ♥ vi uppskattar det verkligen och vi älskar er!

Hörs imorgon! peace and loooove! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vad skulle man göra utan sina familjer!!!

2011-06-01 @ 06:25:59
Postat av: Anonym

http://swishandflick.blogg.se/

2011-06-04 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0