En trevlig dag!

God morgon! Idag fyller Alice 3 veckor vilket vi firade med en lång mysmorgon i sängen! Nu ligger hon i sin vagn och gnyr lite :) mitt lilla gryn!

Igår hade vi ju besök av BVC, det gick ypperligt! Vi fikade lite och hon hade nå papper som vi gick i genom och pratade om, så det var inte stor grej alls! André kom ju hem och var med han också, så när hon från BVC åkt så tog vi vårt pick och pack och åkte till Skeppis! Jag hann inte mer än in med vagnen så kom Emelie och Amanda (och Jenny på en häst) och frågade om jag skulle med på en promenad! Så då var det bara släpa ut Alice igen :) Det blev en trevlig promenad i solen, man tackar!
När jag kom tillbaka från promenaden så var jag bara in och pratade med André och sen gick jag till Jenny för att umgås lite och ge Alice lite käk! Sen gick vi tillbaka lagom till det började spöregna! Då var André klar för dagen och vi begav oss hem och lagade lite mat och tittade på TV. Trevlig dag!

Idag ska jag och Alice gå till Trä-Bygg-Järn och hälsa på, dom bjuder på korv nu igen och det kan vi ju inte missa! Haha :D Men först ska jag göra Alice och mig i ordning! Det kan ju ta ett tag, men vi hörs sen! Peace.


Alice 3 veckor <3


Kommentarer
Postat av: Sofia Markström

Kan inte mer än säga GRATTIS igen, ni har lyckats skapa en otroligt söt liten flicka :) Önskar er all lycka till och hoppas man hinner se lilla bebisen :)

2011-05-19 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0