God dagens! Mamma och Johanna har varit här idag, Johanna höll i Alice för andra gången och var lika livrädd som sist! haha. Hon tror typ att hon ska gå av om man rör sig när hon ligger i famnen! :D men Alice börjar bli så stabil så det går finnemang!
Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag, jag och A sov till 11 så vi har inte varit vakna allt för länge! Jag försöker passa på att sova när hon sover, vilket är hela tiden! Fint som fan.
Jag har precis pratat med Jessica Ö, vi ska umgås lite idag! Ska åka in till Ludvika och titta på alla 92:or som ska på bal idag :) Jag träffade ju Jesper igår och han tyckte att vi skulle komma in och kika :) Så det är vad som står på schemat idag! Sen ska jag väl till Skeppmora antar jag, håller vädret i sig så tänkte jag få lite fönster putsade! Det är ju inte jätte kul att putsa fönster om det regnar! Men det ska det väl inte göra..

Nu ska jag plocka undan frukosten och göra mig i ordning medans Alice sover, hon har börjat vara mer och mer vaken nu faktiskt! Men dock i korta stunder så jag får rappa på lite :) Men jag ska försöka ta lite bilder på grabbarna/brudarna på balen och slänga in här sen! jag återkommer, peace! ♥


Alice i sin fina body (från Johanna) och matchande solhatt (från Emelie m. familj + Amanda m. familj) ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en One piece! :D



Jag driver även en blogg om sex och kärlek om du är intresserad!

2011-05-24 @ 19:48:29
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0