"Finbesök!"

Har fortfarande inte börjat packa! Men jag har haft betydligt roligare saker för mig! Ida Eriksson har varit här och besökt mig och Alice, vi drack en massa kaffe och pratade om både gamla och nya tider! Det blev en hel del asgarv när vi mindes dom gamla goda tiderna på Parkskolan och i Falun! Vi har haft väldigt kul i våra liv, det har hänt mycket! Vi pratade mycket nutid också, det var intressant att höra hur hon har haft det i England och så! Hon verkar ha haft det bra där borta! :) Tack för det trevliga besöket! det får det bli fler av tycker jag.

Nu ska jag försöka ta tag i packningen! Ja jag vet att jag tjatar men inte gör nå! jag skulle ha tvättat också, mamma var nyss här och hämtade min tvätt och tog med den till tvättstugan! Men idag ska jag nog tvätta själv! Mamma har ju hjälpt oss i en hel månad nu, det känns inte rätt. Så jag ska väl försöka hinna med det också, så nu lär jag sätta fart! Tänk va André skulle bli (chockad) stolt om jag hade packat när han kom hem! Det skulle jag vilja ge honom, men det är inte så lätt inte! Nu vaknar nog Alice också och vill ha lite mat, det går såklart först! ;) haha.

Nej, nog! hörs, peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0