God kväll!

Hejsan allesammans! Idag har jag spenderat hela dagen i Borlänge med Svärmor/Farmor Anette och dotter Alice! Mamma kom hit och hämtade våran tvätt strax före 11 och strax efter henne kom Anette! Då fick Alice mat och sen gjordes hon i ordning för en heldagsutflykt! Det är mycket som ska göras innan man kan åka nu när man har barn! Väskor som ska packas och nu är vi plötsligt två som ska göras iordning, så det tar sin lilla tid! Så vi kom väl i väg till halv tolv kanske! Väl på Kupolen började pengar spenderas! Bortskämd som jag är hade jag fått ett litet bidrag från världens bästa mamma och pappa så jag kunde förnya min garderob lite nu efter graviditeten, tack så hemskt mycket! Jag älskar er av hela mitt hjärta! Så jag utnytjade verkligen pengarna till dess syfte! Jag inhandlade allt som allt: En klänning, ett linne, ett par leggings, en tröja, en sjal och ett par skor! Ingenting till Alice, men som tur är så har hon en farmor som ville utöka hennes garderob med en pyjamas, en body, ett par byxor, ett par strumpor och en skarf! Alice tackar farmor helhjärtat!
Mitt i shoppingen fick det bli matpalatset för lite käk för oss och lite flaska för Alice. Även där något som nu förändrats, att man har en liten hungrig tjej att ta hänsyn till! :) Allt är ovant, men går faktiskt väldigt bra! Alice var en pärla på Kupolen och sov i vagnen hela dagen! Men hon är alltid helt underbar! <3
Efter Kupolen var vi till Ica Maxi en snabbis där jag inhandlade mina skor! Ja, ni hörde alldeles rätt! Jag köper mina skor på Ica Maxi jag, lyx! Sen bar det i väg hemmåt igen! Hem till Skeppmora där André väntade i huset! :)
Sen åkte vi hem till KB.

Nu på kvällen har vi bara varit hemma i lägenheten och myst och tittat på film! Nu har jag precis kommit in från en kort promenad med mammas jycke Zorro! mamma och pappa jobbar så Amanda är hundvakt och jag promenerar med honom! Så nu är har kissad och Alice ska snart äta igen, sen blir det sängen! Jag kommer somna som ett barn. Alice ligger nu i sin vagn och sover, ska som sagt snart väckas för matning, underbara unge! Imorgon står målning i huset på schemat, det måste göras nu för det blir inflyttning till första juni :) Yippie! Hörs imorgon, peace and love <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla alice är så söt! stort grattis än en gång! nu vill man se lite bilder på huset om du har lust att lägga upp :) kram

2011-05-14 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0