Goddag Lördag!

Hallå ja! Idag har vi inte hunnit gjort så mycket än så länge! Alice har vaknat, ätit, bytt blöj och nu är det sovdags igen! haha. Hon är inte vaken långa stunder, men när hon är det så är hon så pigg i blicken! Det är svårt att veta hur mycket dom egentligen ser, det kan väl ingen veta helt säkert! Men det märks i alla fall att hon känner igen min röst och jag tror att hon känner igen mig lite också! Men vem vet..
Nu har jag precis städat undan lite bröte och gjort mig i ordning! Idag slutar André klockan ett, då ska vi åka hem till huset i Skeppmora och börja måla! André är super ivrig på att flytta in första juni så det är väl målet, men vi får väl se om vi hinner in tills dess! Kök/vardagsrum ska i alla fall målas och tapetseras, men sen duger fan resten! Det är väl lite dörrar som ska målas och så men det kan man ju ta eftersom.. Om jag kommer ihåg kan jag ta med kamera och dokumentera lite!

Nu ska jag i alla fall passa på att titta på gårdagens big brother-avsnitt medans Alice sussar så sött i vagnen :) Men vi höres av senare! Ha det bäst, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0