"Grattis mammorna!"

God morgon alla underbara människor. Solen tittar fram bakom mörka moln och vi har nyss tittat på Spirit på tv:n. För er som inte vet det så är det en tecknad hästfilm där Martin Stenmark är rösten till hästen det handlar om. Jag avskyr hästar, men efter den filmen ändrade jag åsikt för en sekund, men nu är jag tillbaka att inte gilla igen.

Idag är det morsdag, Grattis alla fantastiska mammor! Nu får jag också ta del av dagen, det känns bra. "Alice" har köpt en present till sin mamma. Hennes pappa hjälpte henne lite. Jag har inte öppnat det än men jag vet vad det är, men eftersom jag egentligen inte ska veta så säger jag inte vad det är än, innan jag öppnat.
Grattis till min fantastiska mamma som jag älskar såå mycket, du är bäst! <3

Nu ska jag och min älskade äta frukost och sen åka in till stan en snabbis! Ha en underbar dag, så hörs vi! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0