Grattis skruttan, 1 månad! <3

God dag! Idag har jag och Alice varit på BVC och vägt och mätt! Hon har gått upp 200g på en vecka och vuxit 1cm! Så nu vägen hon alltså 3930g och är 53,5cm lång! :D Hon växer så det knakar det lilla pyret! Hon blir faktiskt en månad gammal idag! Grattis min lilla skrutt! Tiden går väldigt fort må jag säga, jag kan inte tänka mig att det är en hel månad sen jag låg på BB och hade tryckt ut den där lilla! Känns fan helt sjukt att tiden går så fort, jag blir lite nervös över att det kommer gå FÖR fort.

Nu är Amanda här på besök, hon hade med sig presenter till Alice! Haha. En body och en mysse! Nu gick hon. Nu borde jag börja packa, vi ska ju flytta på onsdag och jag har fortfarande inte packat! Men som jag sa förut så känns det så jävla onödigt att packa när man ska packa upp direkt. Vi har i alla fall sålt lägenheten nu, så det känns skönt som fan! Tycker dock fortfarande synd om mamma som verkligen ville ha våran lägenhet och faktiskt HAR börjat packa! :/ men men, vi var ju faktiskt tvugna att bli av med lägenheten! Vi vill ju inte stå och betala dubbla hyror hur länge som helst! 

Nu ska jag passa på att vila lite på soffan nu när Alice sover, hon har nämligen varit vaken och låtit hela dagen så jag har inte fått så mycket vila! :D Så nu passar vi på. Hörs sen, peace.  

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till Alice och till er båda! Ni är så duktiga med er lilla underbara tjej <3 <3 <3

2011-05-27 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0