Grejas!

God dag! imorse när Alice hade ätit klockan nio och André åkt till jobbet blev vi lite trötta igen och somnade på soffan båda två, sen vaknade vi typ 12 och gick in och skulle byta blöja. Det skulle vi inte ha gjort, flickebarnet var inte riktigt klar utan mökade ur sig det värsta jag sett! Jag förstår inte att det får plats så mycket bajs i en så liten tös! Handduk efter handduk blev bajsig, men sen var hon klar och hungrig igen!
Mitt i maten kom mamma/mormor och hälsade på, då passade jag på att röja lite och ta mig en varm dusch! Så nu är jag duschad och hemmet ser okej ut! tack.

Idag ska vi väl till Skeppmora när André slutar klockan 6, panelen ska målas ett varv till och sen ska väggarna målas och tapetseras! Nu vill jag bara att det ska bli klart :) Inflyttning första juni, det känns fantastiskt bra faktiskt, men nog kommer jag sakna lägenheten här på KB! Vi har ju renoverat så mycket och fått det ganska fint, så det känns tungt att lämna det. Men nu hade vi chansen att få bo i Skeppis så vi var ju tvugna att ta den, man vet aldrig när det blir ett hus ledigt där igen! :) Men det blir nog superbra, jag kan inte tänka mig att bo i hus nånannanstans än i Skeppmora!

Alice sover i vagnen här bredvid mig, hon är det vackraste jag sett! Nu ska jag titta lite på BB live tror jag, i brist på annat! :) Ha det fint, peace!

Kommentarer
Postat av: Olalone

A very nice site keep it up. Regards

2011-10-13 @ 08:04:43
URL: http://olalone.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0