morgonmys!

Hallå! imorse låg jag Alice och mös i sängen efter André åkt till jobbet, trötta som vi är somnade vi båda två! Sen när klockan var typ halv 12 så kom mamma med lite tvättad tvätt, tack mami <3
Nu har jag städat hemmet för idag kommer BVC på besök, det är tydligen nå papper som ska fyllas i och så är det tydligen rutin att dom gör hembesök! Varsågod jag har ingenting att dölja! :) André kommer hem lite tidigare för han ville vara med när hon kommer, så när detta är klart så åker vi nog till Skeppmora och fortsätter med målningen, nu vill jag bara att det ska bli klart så vi får flytta in nån gång! Haha.

Alice sover så sött i sin vagn, hon bara älskar att sova i den! Jag kanske ska börja låta henne sova i den i stället för vaggan som hon har nu, hon trivs bättre i vagnen! :) vi får väl se.. Nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund och vila lite! återkommer kanske senare! peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0