"mycket snack och väldigt liten verkstad.."

God kväll! Sitter nere i Råbroviken och inväntar André som åkt till Hasses (västergrillen) och köper burgare. Idag har vi firat morsdag hela dagen lång! Först var vi till Gunvor och Kalle och åt mat och fikade! Sen åkte jag och familjen in till stan och köpte blomster till våra mammor! Sen bar det i väg hem till min mamma och gav henne presenter! Där bjöds det på världens godaste tårta, det finns ingen som gör tårta som min mamma! Egentligen gillar jag ju inte tårta så där jätte mycket, men denna är speciell. Efter fika och tjål med alla systrar och så åkte vi hit, till Råbroa. Anette har fått sina presenter och jag tror att både mamma och Anette blev nöjda! Som jag sa tidigare så har ju även jag fått en prelle idag, en fotlänk som matchar mitt "Lilla Lisa" halsband. Det är en likadan svart dalahäst på fotlänken som på halsbandet :) i love it. Tack Alice och älsklingen för det, i love u!

imorgon ska jag börja packa. Det känns som om jag har sagt det ett par gånger, men imorgon måste jag verkligen göra det. Det är mycket snack och väldigt liten verkstad här måste jag erkänna.. Vi ska ju faktiskt flytta på onsdag så det kanske skulle vara bra om jag fick allt packat innan dess, kanske ska ta hjälp av nån! Vi får se. Annars ska nog jag och Alice följa med Anette in till stan och handla lite! Skulle ha köpt lite gardiner innan vi flyttar!

nej nog om detta! Ikväll blir det Big Brother :) vem ska få lämna huset här näst? Haha. Hörs sen! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0