"Packa nu latmask!!"

Goddagens! Sitter och lyssnar på Alice sängmobil som spelar blinka lilla stjärna om och om igen inne i sovrummet. Alice ligger nu i sin säng och tittar på den snurrande barbapapafamiljen ovanför hennes huvud, har precis fått sig ett bad vilket hon verkade gilla denna gången! :D Hon sprattlade med benen som en liten fisk som försökte simma iväg. Det är en fröjd att se flickebarnet skratta så där, hon är för söt <3

Idag står packning på schemat som jag så många gånger förr har inbillat mig. Nej, men nu måste det vara sant! jag har börjat lite smått i Alice rum idag! Jag packade ner alla hennes kläder som hon inte kan ha än! det var en hel del kan jag lova.. Men alla 56-kläder fick inte plats, det har hon sjukt mycket av!
Jag tänkte hinna packa klart hennes rum och vardagsrummet innan André kommer hem klockan 6, så jag ska väl sätta lite fart!

Alice har nu blivit förflyttad från spjälsäng till vagn, det tycker hon är skönare! :) Nej, nog! dags att göra lite nytta! Ha det så bra så hörs vi! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0