"packning"

Oj va trött jag är idag! men ack så flitig. Jag har packat idag så alla lådorna tog slut! Så jag ska ringa till André så han får ta med fler hem från jobbet. Idag ska jag och Alice följa med Anette till Ludvika och handla lite. Jag ska inhandla lite gardiner och dylikt till huset, kan ju inte ha samma gamla där som vi har här inte! :) haha! Nej men det är fler fönster där så gardinerna räcker inte till.
Sen ikväll när André slutar så ska vi åka till Skeppmora med lite boxes tror jag. Vi var dit igår kväll med lite lådor! Och när vi ändå var där så packade vi upp alla vinglas/ölglas och sånt! Skönt att få undan lite när man ändå är där. Sen åkte vi till Hemköp och handlade lite. När vi kom hem började jag göra korvstroganoff och ris, men när jag öste på med grädden så var den "gammal" så vi fick kasta allt och äta mackor. Fan va sur jag var..

Kan man ha en underbarare unge som är så lugn? Hon har börjat garva som fan! :D haha Det är det bästa som finns att se henne skratta så där! underbara barn. peace.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hör av dig om ni behöver hjälp!

2011-05-31 @ 14:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0