Skeppmooora!

Tjenare! Nu sitter jag här i mitt hus och lyssnar på musik och stirrar in i väggen! Alice sover i sin vagn och André staplar ved där ute! Jag skulle inte påstå att jag har speciellt kul! Idag har jag och Alice varit hemma vid Hanna och johan och ätit lite! Alice fick sitt vanliga krubb såklart och Hanna bjöd på tacogratäng, svingott som ni kanske förstår! Ebba, Jenny och Marcus var också där, johan och Marcus tittade på en fotbollsmatch på tvn från 2008 som dom dessutom redan sett! Det var pisstrist..

Ikväll ska vi väl bara vara hemma gissar jag, skulle behöva sova lite känner jag! Det kanske får bli Andrés natt att gå upp med Alice i natt, det skulle ju vara fantastiskt skönt att få sova ut! Det behöver jag.

suck. Undra om vi ska åka snart, detta börjar bli trökigt! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0