Skeppmoravägen 53

God kväll! Nu har det inte blivit nått inlägg sen igår, har verkligen haft fullt upp hela helgen :) Igår var vi i huset och grejade och lika så idag! Nu har panelen blivit målad två gånger i köket och imorgon ska vi dit igen och måla klart och eventuellt tapetsera lite :) Nu är vi bara så ivriga på att få flytta in såklart!
Idag har vi i alla fall haft en väldigt trevligt dag! Jag, André, Alice och Johanna åkte till Skeppmorav. 53 idag runt tvåtiden! Strax efter oss kom även Jonny och Anette, dom hade med sig lite utemöbler som vi fått av dom nu när dom köpt nya! (Tackar och bockar) Sen började folket droppa in! Hela familjen/släkten var fan samlad ett tag! Vääldigt trevligt! Det blev fika på gården och André och Jonny målade lite inne ibland! Tack alla för all hjälp som vi får hela tiden, ni är helt underbara och vi är evigt tacksamma! Tack för en trevlig dag.
När alla åkt hem och det bara var jag, André, Alice, Jonny och Anette kvar så grillade vi lite korv och sen åkte vi hem till J&A i Råbroviken och tittade på Big Brother! Det va trevligt...typ.
André antydde att det var något som gled mellan honom och mig i soffan, men vi såg ingenting så vi tänkte inte mer på det! Sen efter ett tag så började Larsa (katten) bli konstig och plötsligt springer det en råtta över golvet!!! Det enda djur jag ogillar skarpt! Så jag blev stel av skräck och satt mig på en stol med Alice i knät medans dom länge och väl letade rätt på ohyran och fick den ur huset! FYFAN! skräckupplevelse, jag är fortfarande skakis! jag ska ta mig fan ha råttfällor i varenda litet krypin i mitt hus! USCH.

Nu är vi i alla fall hemma igen, tittar på nån film som börjar nu på tv:n, vet inte ens vad den heter men jag ska försöka titta lite nu! Alice ska snart ha käk igen så vi blir väl vakna i alla fall tills dess! Men vi hörs imorgon!
Tack åter igen alla medverkande för en fin dag <3 Peace.


Ebba Bruset, Skeppmoravägen 53, Solen


Alice i morse <3 Bevis på att hon faktiskt kan vara vaken ;) Mitt älskade hjärta!


Kommentarer
Postat av: Emmelie E

Hon är så fruktansvärt jätte söt på bilden till vänster!!! Kramar från kuster ;)

2011-05-18 @ 12:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0