idioterna drar sig ur!

Hej igen efter ett långt uppehåll! Det har hänt lite sen sist, vi har mest hängt vid huset och grejat både invändigt och utvändigt! Nu ska vi bara packa alla grejer, det är fan jobbigare än man kan tro! Det känns onödigt att packa när man ändå ska packa upp grejerna igen direkt!

Idag har vi varit på banken och pratat lite om lånet och så, det gick fint men man förstår ju knappt hälften av vad som sägs, så jag höll mig lite på kant. Vi får se om vi får betala tre månadshyror på lägenheten nu också! jävla skit. Dom som skulle köpa mamma och pappas lägenhet har typ tagit tillbaka deras bud, så nu har inte dom nån köpare på sin lägenhet! Jävla idioter. Så nu har ju inte vi nån köpare på våran heller, i alla fall ingen som är beredd att ta lägenheten nu! Fy fan! Är det nån där ute som är intresserad av att köpa en nyrenoverad 3:a på Kyrkbacken för 30 000? Ni får köpa den för 25 000 om ni tar den NU dirr..

Nej, nu vill jag göra nått! Jag blir lite uttråkad av att bara sitta, därav det dåliga uppdaterandet på bloggen. Det är nog för vi har varit så mycket i Skeppis och grejat varje dag så nu när vi inte är det så blir det trist. Jag kanske ska fortsätta packa? har bara packat garderoben än så länge, men det kanske skulle vara bra att göra det! vi ska ju trots allt flytta om en vecka! Haha. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0