"Fika + Svampbob @ Amandas!"

Tjo. Inatt har Alice sovit helt själv i sin spjälsäng för första gången! Det var lite konstigt att ha henne i fotändan och inte bredvid mig men det gick hur bra som helst. Hon låg bara och tjålade med barbapapafigurerna ovanför hennes lilla huvud när vi vaknade! Har hon nånsin varit omöjlig den damen? Nej! Men det kanske kommer.

Nu är jag hemma vid Amanda och Hector. Pappa skjutsade hit oss vid halv tolv. Vid typ halv ett gick vi till MM och handlade, sen gick vi tillbaka och lagade sallad. Nu ligger vi här i soffan, mätta och eländiga med bordet fullt i fikabröd, som vanligt. Barnen sover så nu ska vi titta på en Svampbob-film, haha.

Idag skar jag mig i fingret så jag höll på å svimma, seriöst. Jag skulle plocka ur diskmaskinen, så satt det en kniv i bestickstället som kördes rätt in i fingret, djupt! Så nu har jag vrålont. Men nu har Amandas mamma plåstrat om mig så nu ska det nog bli fint! ;)

Nej, fika + Svampbob. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0