"Men äntligen!"

Hej käraste bloggläsare. Jag vet jag vet, nu har jag legat på latsidan med den här förbannade bloggen! Men jag ska från och med nu bättra mig. Idag var det en hel månad sen jag lyckades knåpa ihop ett inlägg, det är katastrofalt, ja vet. Men nu är jag tillbaka! Och förhoppningsvis kommer jag blogga på nu när blogg.se ÄNTLIGEN har fått tummen ur röven och gjort en iPhone applikation! Halle-freaking-lujah. Så nu kan jag blogga vart jag än är och behöver inte slå igång datorn för att uppdatera er läsare vad jag och Sprallan gör om dagarna!

Att bero på Alice så fyller hon 5 månader idag! Grattis till mammas bästa bebis <3 det har vi firat med en heldag på Kupolen med Svärmor/farmor Anette. Jag handlade lite till mig själv och så shoppade vi lite åt Alice såklart. Mest behövligheter som spylappar och pyjamaser, men det blev lite annat också ;) I love shopping! Alice var jätte duktig hela dagen och låg så fint i sin vagn och tittade på alla människor och grejor som passerade henne.
Vid 8 tiden kom vi hem och fick då slänga oss framför tv:n för lite Idol. André kom strax efter oss, han har hjälp en vän med lite golvläggning. Sen dess har vi setat här i soffhörnen och glott, Alice sover och det börjar bli dags för oss att sova vi med! Men vi hörs imorgon, hedersord. peace <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men grattis ditt lilla kuksprut! Det var på tiden......:-)

2011-09-28 @ 00:38:40
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0