"mycket folk och mycket liv!"

Hallå! Idag har mamma varit här hela dagen och hjälpt mig att möblerat in Alice spjälsäng i vårat sovrum! Eller hon tog hand om Sprallan medans jag möblade. Sen har hon hjälpt mig att städa huset, det blev döbra. Vi var äve bort till Marina och tittade på valparna, så jävla söta.
Sen på kvällskvisten kom Jonny och Anette hit, Jonny och André försökte få in vårat nya handfat i badrummet men det var såklart svårare än väntat så det blev inte riktigt klart, så dom får fortsätta imorgon! Pappa och Amanda var också hit och hälsade på och hämtade mamma.
Sen vid 8 kom Amanda, Viktor, Hector, Totto, Sussie och Thindra hit och käkade lite pizza och tittade på Idol. Tack för titten bästa familjerna!

Nu är vi själva kvar, sällskapet har åkt hem, jag och andré tittar på Efterlyst och Alice sover i spjälisen. Nu då? Det är för tyst och lugnt, jag älskar när det är mycket folk och mycket liv. Kanske får bli en film och sen får vi försöka sova. Imorgon ska jag och Alice hem till Amanda och Hector och leka :) det är ju alltid lika trevligt.

Hörs imorgon! Peace!


Kommentarer
Postat av: Emelie ohlsson

Tråkigt att jag missade smset annars hade vi kommit!! Typiskt!

2011-09-28 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0