"Allan och Bettan?"

God eftermiddag gott fölk! Nu har jag äntligen satt mig efter matlagning, diskning och vikning av tvätt. Dock är jag inte klar än, sängen ska bäddas och tvätten ska in på diverse ställen. Men nu tog jag en paus mitt i.
Idag har Amanda och Hector varit här och hälsat på oss, så vi har fikat och lekt och tittat på Pingu. Det är trevligt med lite sällskap på dagarna när man bara sitter hemma, men i sommar blir det nog lite ändring på det. Mamma ringde idag och sa att hon talat med Tina, så förhoppningsvis får jag lite ströjobb på Granis i sommar :) Så imorgon ska jag först ner och klippa mig på stan (Tack svärmor för det!) och sen drar jag hem till Johanna och fixar ett ordentligt CV.
 
Nu måste jag skynda mig att fixa det sista innan Jakob och Fippe kommer på lite fika! Hörs! peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0