"besök och ny kåk!"

Nu är påsk-fan över tack och lov! Jag tycker bara att det är nedra hattande överallt och man ska punga ut pengar hit och dit, nej fy. Men nog har vi väl haft trevligt i alla fall, trots att man bara stoppar i sig. Men idag är vi tillbaka tilldet vanliga livet, jag och Alice har haft fint besök av Elin och Astrid. Flickorna lekte massor på Alice rum och jag och Elin fick tala lite och dricka lite kaffe. Det är så trevligt med besök! :) tack för det.
 
 
Alice blev helt utmattad av att busa med Astrid, så nu sover hon igen! jag ska nog försöka hinna äta nått innan nästa besök kommer. Jessica kommer förbi vid fyra när hon slutar jobbet! :) Det ska bli kul att få träffa henne igen nu när hon är hemkommen från stekheta Thailand.
 
Igår kväll kom pappa, mamma och Amanda hit och hälsade på. Pappa hade köpt ett jättefint dockhus till Alice på marknaden han varit på. Så nu ser både jag och André fram emot att fixa i ordning det med lite nya tapeter och möbler. Vi kikade på lite möbler på internet igår, det finns ju så jävla mycket coolt, men oj va dyrt det är! Men vi har ju tid på oss att köpa in lite innan hon kan leka med det :) Nu ska det mest vara lite prydnad på hennes rum tills hon blir stor nog att fixa själv. Det var till och med sladdar och grejor med så man kan ha lyse i det :) gud så skoj!
 
 
Nu ska jag fixa nått att stoppa i magen innan Jess kommer :) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0