"bitarna faller på plats"

Hejsan! mycket har hänt sen sist och jag vet ärligt talat inte vart man ska börja. Förra veckan var André pappaledig hela veckan, då passade vi på att fixa Alice rum! nytt golv och nya fina tapeter, det blev superbra och vi blev väldigt nöjda. Vad skulle man göra utan en händig sambo? jag skulle ha en groteskt hem, det är vad som skulle hända det. Men det är fortfarande lite grejer som ska fixas där inne, hyllor och tavlor ska upp och en ny garderob ska inhandlas och placeras. Det kommer i alla fall vara fint tills hon fyller år, vilket är väldigt snart! Fan va tiden går, hon fyller ett år den 27! Det känns helt overkligt att det snart är ett helt år sedan jag tröck ut det lilla livet. Mammas skatt!
 
Nu sover Alice på sitt rum, vi har fått in sängen och den passade så bra där inne. Hon har nu sovit där i tre nätter, första natten var värst. Det kändes hemskt att inte ha henne inne vid oss, men det känns som om det var dags att hon börjar vänja sig vid att sova på eget rum! Det kommer bara bli jobbigare ju äldre hon blir. Men nu känns det faktiskt bättre, men nog är jag lite nervös över att inte vakna när hon vaknar, men jag har en baby-vakt där inne så jag inte kan missa om hon vrålar.
 
Skeppmoravägen 53 börjar sakta med säkert bli färdigt, eller ja.. det blir nog aldrig helt klart, man vill ju göra om lite hela tiden, men dom viktigaste bitarna börjar falla på plats. Men snart är André långledig igen så då ska vi försöka fixa lite mer. Jag ska ta lite bilder på hemmet så ni får se hur vi bor.
Jag ska försöka lägga på en bild på rummet i alla fall, kanske ikväll!
Nu ska jag koka mer kaffe, har redan hunnit dricka 6 koppar idag. Så går det när jäntan går upp 8! hörs sen! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0