"Din stora fluffiga ostboll, rör på fläsket!"

God morgon! imorse vaknade Alice halv åtta! hur tänkte hon då kan man undra? är det verkligen okej Alice? Så hon vaknade alltså före både mig och André. Jag funderar alltid på vad det är som gör att hon bestämmer sig för att vakna så ruskigt tidigt, eftersom hon vanligtvis sover till 10. Min teori har ju varit att hon vaknar av André. Men nu tror jag att hon vaknar av att det blir ljust i rummet. Så nu behöver vi sätta upp persienner på hennes rum! prio ett. Så nu har vi alltså varit vakna i två timmar redan. Alice har redan hunnit äta både välling och frukost och nu sover hon igen.
Själv sitter jag i soffan och dricker kaffe och vatten och tittar på Du är vad du äter. Jag behöver lite inspiration för att komma igång här. Nu när det är så förbannat kallt så vill jag inte lämna sängen och orkar fan inte röra mig på hela dagen. Men nu när jag har tittat på det här så kände jag mig lite peppad att börja göra av med lite fett. Jag har vanligtvis ganska lätt att gå ner i vikt om jag rör på mig och inte dricker cola och så. Det är bara det att jag inte pallar trycket. Men nu är det snart sommar och jag ser fortfarande ut som en pösmunk efter graviditet och förlossning. Alice fyller ett om ett par veckor, känns fan inte okej alltså. Så det blir nog en promenad senare :)
 
Igår fick jag och Alice besök av min gamle vän Jesper. Han var hit och hälsade på efter jobbet och drack en kopp kaffe. Alice fick en vovve i present! Det var väldigt snällt tycker jag! Den var jätte fin :) mamma, pappa, Amanda och Johanna kom också på besök. När alla åkt hann jag inte mer än plocka undan kaffekopparna så kom Amanda, Viktor och Hector och strax efter kom André hem från jobbet. Vi grillade lite korv men det var så kallt att vi fick äta inne. Dom var kvar till typ nio, då plockade jag lite och sen kollade vi på BB. Jakob och Anton kom och hälsade på en vända och sen var det läggdags. Det var en eftermiddag fylld av besök, det gillas. Jag tycker om när folk hälsar på, det är trevligt.
 
Kaffe och du är vad du äter. Då är jag en stor fluffig ostboll! det får bli ändring! hörs sen! peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0