"Fråga inte.."

God kväll! Idag har jag och Alice haft en rätt soft dag, bara varit hemma och chillat. Jenny och Daniel kom på besök en sväng och drack kaffe och Jenny var i Alice bebiskläder och rotade, hon ska tydligen göra nån speciell ettårsprelle va det. Fråga mig inte vad. När André kom hem så åkte vi och handlade lite käk och nu är vi hemma, kikar på Bygglov och försöker tina köttfärs på bästa sätt. Fråga mig inte hur. Jag är så jävla kass på att tina köttfärs, jag tycker alltid att det blir skit.
 
Ikväll ska det hinnas med massor. Jag måste tvätta klart och packa till både mig och Alice. Jag, André, Jonny och Anette ska i väg till Örebro imorgon och titta på Takida. Vi ska även sova där så det krävs en packning. Alice ska vara vid morfar Kurt, mamma jobbar natt så paps får klara sig själv! Men det går alltid galant. Han är kung på att vara morfar! Han ställer verkligen alltid upp att vara barnvakt och han hjälper alltid till! bästa ♥ Men han tycker bara att det är roligt att vara med Alice och hon älskar verkligen sin morfar och mormor. Tack för att ni ställer upp!
 
Nu ska jag försöka koka ihop nån mat. Hatar att tina köttfärs. Usch! peace.
 
Alice kan själv! men man får räkna med mellis i både hår och nacke, fråga mig inte hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0