"Ett år flög förbi!"

Idag har jag och Alice mest setat hela dagen. Fy fan va trist det är att bara vara, jag saknar Granliden! haha
Nu sover Brallis och jag sitter framför TV:n och dricker kaffe, i vanlig ordning. André kommer snart hem, han slutar tidigare idag eftersom han ska vara i Falun klockan 5 för att fortsätta tatueras. Innan han beger sig dit ska han skjutsa med och Alice till Kyrkbacken för ett besök vid mamma. Jag orkar inte sitta hemma hela kvällen också och begla! Egentligen skulle jag ha storstädat om det kanske kommer nå folk på fika på Lördag, men det hinns det med. Jag kan inte fatta att det redan är ett år sedan jag fyllde 20, ett år har verkligen flugit förbi! Får väl se om det kommer nå folk, jag är ingen sån som bjuder in precis, vill man komma så får man väl det. Det känns som om man ringer och säger att folk får komma så känner dom att man kräver presenter och det gör jag absolut inte. Tycker egentligen att det är lite pinsamt att öppna paket så det gör ju inget om man slipper.
 
Nu vakande Alice. Back to reality! peace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är hemma efte 15 om

Dagarna om ni vill leka någon dag!!!?

2012-08-07 @ 23:09:01
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0