"Nu börjas det.."

Nu vill jag lova att det händer grejer här i huset. Alice lär sig mer och mer och jag blir bara mer nervös över hennes nätta kropp. I lördags var vi hemma vid Amanda och Viktor och umgicks lite, Alice och Hector lekte på golvet när vi plötsligt får se att Alice kan krypa. Hon har ju överhuvudtaget inte varit intresserad av att krypa sen hon lärde sig sätta sig från liggläge. Men nu så kan hon plötsligt, jag blir så stolt så jag vill gråta! haha.
Sen idag så satt jag och kikade lite på telefonen när jag plötsligt får se Alice stå och hålla i sig i gåstolen! Då har ungen rest sig mot den helt själv och står där och håller i sig med en hand och ser apmallig ut! Hon har ju kunnat stå mot saker ett tag nu men jag har aldrig sett henne resa sig så där utan att man är med! Så nu börjar helvetet. Nu måste jag vara med och kolla henne hela tiden! jag blir så nervös att ungen ska ramla och slå ihjäl sig! Så nu lär jag väl köpa henne en hjälm eller linda hennes tunna skalle med skumgummi eller nått. LIVSFARLIGT!
Nu ligger hon i sig säng i alla fall, vet inte om hon sover dock. Det är så skönt nu när jag bara kan lägga in henne i sägen och gå där ifrån, sen när man kikar in på henne så sitter hon och leker och grejar till hon somnar! :) hon är så duktig mammas prinsessa! ♥
 
Snart kommer mamma, pappa och Johanna hit och hälsar på :) Älskar att få besök på dagarna när jag ändå bara sitter på min feta röv och inte gör ett skit. Så nu ska jag förbereda lite kaffe och plocka ihop här för tredje gången idag. peace ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Gud va tiden går fort! :)



Sv: Den är köpt inne på Lagaochduka.se

2012-02-11 @ 17:38:53
URL: http://jessiplusett.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Var gärna med och tävla om ett fint smycke i 925 silver från www.atelje54.se i min blogg :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

2012-02-17 @ 21:20:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0