"14-åriga bloggare? idioter."

fjortisar. Jag blev nyss, av nån konstig jävla anledning, inbjuden till nån chat på FB (ofrivilligt). Det var enbart massa 14-åriga-isch tjejer som skrev massa töntiga kommentarer om varandra och länkade sedan till sina egna töntiga bloggar. Dessutom kunde dom inte ens stava rätt till sin egen bloggadress, så det gick inte ens att trycka på länken. Jubelidiot. Jag är väl med i nån jävla grupp på fecebook tillsammans med 10000000 andra puckon som skriver blogg. Hela tiden kommer det upp att den enda och den andra har gjort ett inlägg, JAG KÄNNER INTE ER! Det kommer liksom upp ett namn: Bosse Håkansson (exempelvis..) har gjort ett inlägg.. OCH? jag måste nog avlägsna mig från denna grupp, den stör mig något så förbannat..

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha Bosse Håkansson

2012-01-15 @ 00:24:40
Postat av: SVAR

Det var av nån kostig anledning det första namnet som kom upp i mitt huvud.. hahahahaah

2012-01-15 @ 00:30:44
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hahaha, Bosse Håkansson, du är så fläng Madde!!

2012-01-15 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0