"Alice Plaskarn Eriksson"

Nu har vi avklarat en del av alla sysslor som ska fixas idag. Alice har badat, det tyckte hon var roligare än vanligt. Jag brukar ha en sån där grej i baljan som hon ligger på, men idag tog vi bort den eftersom hon faktiskt kan sitta själv. Först var det lite konstigt att bli blöt om händerna, hon har liksom inte reflekterat över det förut. Sen blev det roligare och roligare att plaska så att jag blev dyngsur!! haha Har aldrig sett ungen så lyrisk. Men efter ett spralligt bad blev hon dyngtrött och däckade av på soffan. Men som vanligt blev det ingen långvarig tupplur, nu är hon vaken och ligger och leker på golvet. Jag som tänkte hinna städa lite medan hon sov, men ack!
Jag har i alla fall hunnit tvätta lite och städat undan efter gårdagens fika! det går bra att banta måste jag säga, glass och julmust igår! fan ta dig Madeléne Eriksson. Jag kanske inte skulle ha slagit vad med min svärfar, nu kommer jag få klippa hans jävla gräsmatta hela sommarn säkert. Men jag måste försöka lite bättre, nästa vecka kör vi på riktigt. Måste gå ner 25 kilo innan 22 maj :D hahahaha Då ska vi nämligen åka till Mallorca! Jag, André, Alice, Jonny och Anette, fan va jag längtar! jag hatar denna kyla och vill nu ha stekande värme!
Nu ska jag kasta ihop lite lunch till Sprallan, snart kommer mamma och pappa med lite saker för mig att slå in inför ikväll! Det är sånt man får stå ut med när man är mästarinna på paketinslagning! TTYL , Peace. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0