"Are you a ladyboy?"

Sitter och tittar på Svenskars hemliga liv, fan va sjukt det är alltså! Tänkt att 50 svenskar byter kön varje år!! Är inte det helt galet? Dom som är med i programmet är två killar som blivit tjejer och en tjej som blivit kille. Man ser fan inte ens att det är fel liksom, tjejen som nu mera är en kille pratar precis som en kille och ser precis ut som en bara det är "han" inte har en pillesnopp liksom! Jag tycker fan att det är lite små-coolt. Tänk hon (hon?han?den?) som var med i Big Brother förra året, Vanessa hette hon va?, det var ju typ ingen som märkte nått i början! Det såg ju verkligen ut som en tjej. Visst, jag tycker att det är hel-weird.. men va fan, varför inte? Om man inte trivs med att vara pöjk så finns ju möjligheten att bli brud så då är det väl bara att go for it liksom! :D haha
 
Nä, nog om ladyboys och dylikt. Alice sover och André sitter och leker med iPaden. Jag hade fan glömt bort att han har en iPad, smidigt! den ska jag börja bära med mig.. haha! Som jag gjorde förr. Då hade jag med mig den vart jag än gick, det måste jag ha nu å.
Jag har precis duschat och tänkte snart gå och sova, jag är fan trött. Imorgon kommer Ida hit och hälsar på oss :) Det var ett tag sen nu så det ska bli trevligt, det blir alltid mycket skratt och tjål om gamla minnen, så.. kul!
Sen lite senare på kvällen imorgon ska vi ut och äta med André's fd klasskompisar, så imorgon blir det full fart! :D

trött som sagt, TTYL - peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0