"Babblar lite i nattmössan.."

När jag väl ska skriva ett vettigt inlägg i den här bloggen så kommer jag inte på en enda sak att skriva om. Men när jag sitter på toaletten tillexempel så kommer jag på massa ovettiga saker jag skulle vilja tipsa om. Som exempelvis.. topsa öronen! Det är ju jätte skönt har jag kommit på, men jag blir att må lite illa! Kan det bero på dåligt balanssinne? vette fan. Men jag gillart. Jag känner för att bli så där spontan och rolig i mitt bloggande igen! fan va skojig jag va förut.. Nu när jag har Alice finns det ju så mycket att skriva om som handlar om henne, men förut så skrev jag om saker jag kom på under dagen som gjorde att det var mer intressant att läsa om. Visst är väl A intressant, men bara för dom som känner mig och för nyfikna morsor som vill veta hur jag gör med min unge. Visst är väl Alice mitt liv och det är hon som står i centrum 24 timmar om dygnet i min vardag, men ibland kan man ju skriva om annat. Men jag vet ju att hälften av alla som tycks läsa den här smörjan vill veta saker om Brallan och va hon gör, jag är inte längre den som är intressant, Alice har tagit över.
Jag menar, när jag pratar med nån i telefon så är inte frågan längre vad jag gör utan va Alice gör och va hon har gjort just den dagen, visst tycker jag att det är kul som fan att bertätta om knäppisens upptåg, det är inte det! Jag älskar ju flickebarnet mest i hela världen, hon och André är mina bästaste. Men ibland vill jag skriva om att topsa öronen och då tänker jag göra det.
 
Nej men seriöst, jag skulle behöva en paus från vardagen och komma ut lite.. jag är ju trotts allt den gamla vanliga som behöver träffa mina vänner lite, så jag ska nog ordna upp nått snart! Alice är ju inga problem att låna ut, det finns många frivilliga i min släkt som gärna är barnvakt :D Jag älskar såklart att vara mamma och hemma med min fantastiska dotter men jag är väl inte nån jävla supermorsa som orkar hur mycket som helst! ;) så snart får det bli nått. Jag skulle även vilja göra nått med André, bara vi liksom! en date. Det ska det bli snart! I love him ♥
 
Nej va fan tjålar jag om, nu får det vara nog. peace ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

PAX FÖRST! :D

2012-01-15 @ 01:28:46
Postat av: Anettr

Det finns frivilliga barnvakter i Andres släkt ocksä

2012-01-15 @ 09:06:52
Postat av: Jämpa

hahaha jag älskar när du skriver! (om den övriga frågan så har jag en superidé.. jag ringer om den sen!)

2012-01-15 @ 10:42:04
Postat av: amlikethis

Sv: jag undrade bara. Jag är 17 år:)

2012-01-16 @ 08:18:57
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0