"En dag som tvåbarnsmamma"

God morgon! Sitter och tar en kopp kaffe och inväntar Hector för en dag som tvåbarnsmamma. Det körde i hop sig lite för min kära vän Amanda Larsson så idag ska jag vara barnvakt! Alice sover än så länge men vi får väl se hur det går när Mr Hecke anländer! Önskar väl innerligt att hon tänker sova en timme till i alla fall.
Amanda slutar skolan klockan två och då hämtar dom Snäckan, sen får jag och Alice finfrämmande av ingen mindre än Jessica Örta Östlund till eftermiddagen! Jag älskar att mina vänner vill hälsa på mig lite, vardagen blir så mycket bättre då! :D TTYL, peace. ♥

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-19 @ 10:56:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0