"full rulle Rulle.."

Idag har det varit fullt hus här. Först kom pappa och Johanna, eller ja, pappa skjutsade hit Johanna och stannade ett par minuter och talade med Alice. Sen åkte han och kom tillbaka efter nån timme och då hade han med sig mamma. Hon blev så avundsjuk när hon fick höra att pappa varit här så hon tvingade väl honom att dom skulle åka tillbaka :) Sen kom även Jenny men hon stannade bara en pyttestund för en halv kopp, hon hade brådis!
Så sammanfattningsvis så har nästan hela familjen varit här, alla utom minsta plutt - Amanda.
Men Alice har varit glad i alla fall, hon älskar när det är folk här, det är typ det bästa hon vet för då får hon extra mycket uppmärksamhet :) Men nu har alla åkt hem och jag har städat som en tok för snart kommer nästa besök :D Ante, Therese och deras fina lilla Adam kommer hit snart och fikar med oss! Det ska bli så kul att träffa Adam igen, han är väl för söt! Dessutom så var det flera månader sen vi sågs så han har väl växt som tusan! :) Det är nämligen Alice blivande pojkvän, bara så ni vet! :D haha
 
Jo, jag skrev i förra inlägget att jag trodde att Alice började bli hård i magen igen.. tji fick jag. Jag har aldrig sett en unge skita så mycket löst i hela mitt liv, så det var ju bra.. eller? haha bra för henne - illa för mig! Men bara min sessa mår bra så gör det inget om jag får lite skitiga händer om man säger.. haha nej fy va äcklig jag var nu! haha
Nu ska Alice få vila lite innan dom kommer så hon är pigg och alert när hon får besök :)

 
TTYL - peace.

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Haha , ja du ser :) Dom vill säkert bara berätta sina åsikter för att kunna säga att dom vart med o inrett sen ;) haha

2012-02-01 @ 20:53:58
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0