"fullt ös medvetslös"

Jävlar va dålig jag är på att hinna blogga, men jag har så jävla mycket för mig hela tiden så jag hinner fan inte. Igår hade jag fullt upp. Jag började med att städa hela kåken och sen när det var rent och fint tog och jag och Alice bussen hem till mamma och busade. Johanna var där och det var mest hennes påfund att vi skulle komma dit, hon saknade väl Alice såklart. Klockan 4 kom André, då åt vi mat innan vi åkte hem och packade ihop Alice saker och körde henne direkt hem till Jenny. För igår var jag och Nisse barnlediga (som det tydligen heter), så Alice var vid Jenny och hade pyjamasparty! :D När vi lämnat barnet så åkte vi till MM och köpte snacks och vidare hem. Där hann jag ta ett glas vin och göra mig i ordning innan vi åkte hem till Angelica på stan och skålade med henne och Jessica Ö. Det dracks vin och åts lite chips och sen gick vi vidare till Lobbybaren och tog en drink. Min smakade dock inte jätte mycket så jag blev lite besviken! Vi gick vidare till Slemas och där kan dom ju tydligen inte heller blanda drinkar må ni tro! Jag beställde mig en Caipirinha men den var fel och smakade ren tequila, as vidrig. Så tog dom inte mitt kort så jag fick springa ut och ta ut pengar. Sen beställde jag en Rosa Pantern och den blev stark och klibbig, inte alls rätt! Så jag hade ingen bra drink-kväll om man säger så! Vi var i alla fall kvar på Selmas till dom stängde, då tog jag och André en taxi hem och åt rostade mackor innan vi gick och la oss. (Pelles-jävla-kiosk var STÄNGD!!)
 
Imorse åt vi frulle vid ett-tiden och tittade på Ett småkryps liv på Tv:n, sen gick vi till Jenny för att hämta A. Men vi blev kvar där ett tag och kom typ nyss hem. Nu har jag städat undan och lagt Alice, så nu inväntar vi familjen Fredriksson/Larsson och Thunberg/Österberg för lite Lördagsmys med tacos och bus! TTYL; peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0