"Hjärter Dam och Fröken Svår!"

Nu har min kära Ida varit här och hälsat på oss och precis åkt hemåt. Som alltid är det trevligt att träffa henne, det händer inte ofta men när vi väl ses så är det som det alltid varit, bara det att det finns mängder att prata om. Det slank ner en och annan kopp kaffe som alltid, det var ju faktiskt Ida som lärde mig dricka den magiska drycken för många år sedan och sen dess har man varit fast! :D Vi pratade om allt som hänt i vardagen sen vi såg sist och allt som hände förr, på den tiden man var ung och vild! Nu känner jag mig allt annat än vild och jag känner mig knappt ung längre! Men så är det väl när man ska växa upp fortare än alla andra, man känner sig äldre än sina storasystrar som kan göra vad dom vill medan en själv har ett helt annat liv och ansvar! Men det är ju såklart ett val man gjort i livet och jag ångrar det inte för en sekund. Alice är självklart det bästa som hänt mig och André och jag tror inte att han ångrar sig heller, jag hoppas inte det iallafall! Men jag vet att han älskar sin dotter lika mycket som jag ♥ Han är världens bästa pappa!
 
Att bero på Nisse (ANDRÈ) så kommer han nog strax hem, han slutar 4 denna vecka vilket är helt underbart! Jag önskar att han kunde göra det jämt! Men det går ju inte, hur skulle det se ut liksom.. haha! Nej men det är så skönt när han kommer hem och kan hjälpa mig med allt som ska göras. Det känns fel i bland när jag ber honom om något eftersom han har jobbat hela dagen och vill vila, men och andra sidan så jobbar jag 24 timmar om dygnet så det är fan inte mer än rättvist. Så är det att ha bebis! Man får aldrig vila om dagarna, därför skulle man gå och lägga sig lite tidigare om kvällarna men det gör man ju inte. Älskar att vara vaken på kvällen! hatar dag, älskar natt! ♥
 
Nu kommer han nog hem! TTYL, peace ♥

 

The good old times! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0