"Hon är galen på morgonen!"

God morgon! nyss sa jag åt Alice 10 ggr att hon inte fick ta på TV-dosan som låg på bordet. Hon drog bort handen varje gång och tittade bort. Men nu när jag tittade bort i 3 sek så är dosan borta från borden och befinner sig nu i Alice händer, hur fan lär man ett barn AJ-AJ?, det kommer aldrig gå.
 
Idag har vi mycket vi ska hinna med innan vi ska ner till Jonny och Anette för Lilla julafton. Måste röja undan här, tvätta, bada Alice, duscha, sminka mig, äta? etc etc. Men innan det så tar jag nu en uppiggande kopp kaffe medans Alice röjer runt i gåstolen! Hon har ju börjat kuta runt iden där nu, förr satt hon ju bara still (det var tider det..), men nu kan hon till och med typ svänga?? fattar inte hur hon bär sig åt dock. Så fort jag tittar på henne låter hon som en indian och skrattar åt mig, hon är helt galen på morgonen!
Men igår gjorde hon i alla fall det roligaste på länge. Vi satt och åt i godan ro, medan Alice satt i gåstolen. Plötsligt när jag tittade dit satt hon med en majonäs-tub i munnen! Varken jag eller André fattade hur hon fått tag på den utan att vi såg, hon är snabb må jag säga.
 
Nä, nu lär jag väl sätta fart om jag ska hinna med allt. Måste flytta på Alice som snart får en fönsterlampa i skallen om hon inte slutar dra i den där sladden! Men..TTYL! peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0