"Kaffe-maja-besök!"

Idag har Alice sopat hela golvet med sin klänning, så nu är det rent och fint hemma. Dock så var inte Alice lika fin efter att ha ålat sig genom hela huset! Jag har städat medan hon har följt efter, så nu är det undanplockat för gäster. Alice sover en stund, hon blev väl helt slut av all lek och bus. Det är så skönt med en nöjd unge! :D kanske ska låta henne åla runt hela dagarna. Det är bara det att man lär hålla koll hela tiden så hon inte gör nå bus, för hon vill gärna ta det hon inte får.
Snart kommer Ida och hälsar på oss, det ska bli väldigt trevligt! Det va som sagt ett tag sen vi sågs så det börjar bli dags att dricka massa kaffe med henne och prata om allt vi varit med om i våra dagar! Vi umgicks väldigt flitigt förut och bodde till och med tillsammans i Falun, så vi har alltid väldigt mycket att prata om, så det är kul!
 
Nu ska jag nog ta mig min andra kopp kaffe för dagen, men det kanske är onödigt eftersom kaffe-majan själv kommer snart så då blir det ju en hel del kaffedrickande. Men jag skriver med senare, peace. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0