"Rent och fint"

Idag har jag ock Alice varit hemma vid mamma och pappa och hälsat på igen. Det är så skönt att vara där eftersom Alice får massa uppmärksamhet och inte blir lika gnällig som hemma. Vi drack kaffe och så motionerade jag lite på durrmaskinen! :D haha jag blir som besatt av att stå på den där! Sen kom André när han slutade, då berättade han att vi fått en träningsmaskin av Jonny och Anette, så nu ska jag träna som en idiot.
Jag och André åkte hem och lämnade Alice kvar en stund. Vi hann äta lite och sen kom mamma, pappa och Alice efter en stund. Vi fikade lite och sen har pappa och André byggt ihop det andra vitrinskåpet och burit upp massa skit på vinden! Så nu är det faktiskt ganska fint hemma! Det känns så skönt att få bort massa saker, jag blir att må psykiskt dåligt när det är stökigt, men nu är det fint! Tack mamma och pappa för att ni är så snälla och hjälper oss med så mycket, er kan man alltid lita på ♥ Ni är bäst!
 
Så nu är jag helt slut. Alice sover i sin ny-sänkta säng och jag och Nisse sitter nu och tittar på barnprogram på TV:n. Funderar på att sätta i en film en stund, A är ju ledig i morgon så då kan vi vakna ett tag till. Men imorgon kommer Oliver (Gunvor och Kalles hund), vi ska vara hundvakt mellan Lördag-Söndag då dom ska i väg på nått skojsigt med Jonny och Anette. Så i morgon ska jag och Oliver ta en långpromenad tänkte jag. Det kan vara skönt att få dra i väg själv, utan barnvagn.

 
Nej, som sagt! en film innan läggdags, blir nog en barnfilm som vanligt! En kortis. TTYL peace.

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Hur många år är du?:)

2012-01-15 @ 12:49:09
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0