"Roligare vid mormor och morfar!"

God kväll! Idag har jag och Alice varit hemma vid mamma och pappa och busat :) Hon är så mycket snällare när man är där än vad hon är hemma. Jag antar att det är för tyst och tråkigt hemma och då får hon kli, det är roligare att vara vid mormor och morfar. Hon vill gärna stå i centrum den lilla damen och hon är banne mig en riktig liten linslus!
Jag släpade fram mammas tränings-skak-maskin! vet inte riktigt vad den kallas på riktigt men man står i alla fall på den och så skakar den något så kopiöst. Den ska i alla fall tydligen bränna fett, vilket jag har gott om och som gärna får brännas. Jag körde typ 20 minuter och ska (enligt maskinen) bränt ca 150 kalorier. En av dom tre bullarna jag tröck när jag kom till morsan alltså.. men nog fan känns det i benen att man har stått på fanskapet. 
Klockan sex slutade pappa André jobbet och kom då dit till mor och far. Vi fick lite middag innan vi åkte och handlade och sen tillbaka hem.
 
Nu tittar jag och André på Sveriges Mästerkock så här i efterhand, Alice sover tillsist och jag ska nog ta en macka! Va fan ska man göra om man är hungrig?? jag kommer nog inte lyckas gå ner nå i vikt om jag fortsätter trycka i mig men.. som sagt - va fan ska man göra om man är hungrig?? ÄTA!
 
TTYL. peace! ♥
 
Mammas lilla busfrö ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nädu madde vi får allt ta och börja hurta på kvällstid eller va säger du? Jag är på, är du??

2012-01-12 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0