"Spruuusie"

God dagens! Idag bestämde Alice att vi skulle sova till kvart i tio, det tackar man ju inte nej till direkt! Idag har A badat med sina nya badleksaker som hon fick i julklapp, hon älskar att bada. Hon skvätter så jag fick ha en handduk i knät för att inte bli dyngsur.
Nu sover hon och jag håller på att sortera lite saker som ska upp på vinden. Men jag är ju så där att när jag hitta nått i en kartong som jag inte använt sen jag kastade ner det där, så känner jag ju att det kanske är dags att börja göra det och kan inte kasta det eller packa ner det igen. Jag har kan verkligen inte kasta saker, tänk om jag kommer på en vacker dag att jag skulle vilja använda det och så finns det inte mer? det skulle vara katastrof. Det är ju bara det att jag vet att det aldrig kommer att hända.
Men nu börjar flyttkartongerna i sovrummet att minska i alla fall, känns så jävla skönt att kunna ta sig fram utan att behöva kliva över massa skit. Nu är det snart bara Alice rum och skrot-garderoben i hallen kvar! Sen kan jag koppla av.
 
Nu måste jag fortsätta innan A vaknar, mitt lilla monster! TTYL. peace. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Åååh finaste hjärtat <3

2012-01-13 @ 19:33:42
Postat av: Anette

Så fin så jag blir tårögd, mitt hjärta <3

2012-01-13 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0