"Uppdatering!"

Nu kändes det som om det var dags för en uppdatering om dagarna här i Skeppmora. Igår var vi och storhandlade på Ica Maxi medan Anette var här och lekte med Alice. Så nu är frys och kyl proppad med mat för en hel månad och Alice har välling i flera månader! haha. Visste ni att det är billigare och köpa en hel låda välling (30Liter) än ett paket (5Liter)? Ett pack kostar 50 spänn medan en låda kostar 130 typ! Helt sjukt mycket billigare.. Så nu ska vi börja vara ekonomiska! haha Var dock in på kupolen också och råkade komma ut med lite smycken och ett par nya skor! Men va fan.. haha!
 
Lite uppdatering på Alice kanske.. Hon är förkyld, hostar och snorar som bara den! Hon har blivit bättre i magen men jag tror att det börjar bli sämre igen, så det får bli messmörsvatten varje dag nu igen! :D haha Stackarn!
Hon springer fort som fan i gåstolen och följer efter mig vart jag än går, som en jycke. Dock vägrar hon krypa nu när hon kan springa i gåstolen, så sitter hon ju hellre i den! Men nu jävlar lär hon lära sig, hon blir ju för fan 9 månader imorgon! shit.. IMORGON!!! Hon gnisslar tänder som en idiot nu när båda framtänderna uppe OCH nere är framme, så jag vet inte va jag ska ta mig till! det var nog allt.... eller inte!
 
Det får bli allt för den här gången! TTYL - peace!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vi köper och storpack med välling mycket mycket billigare:)



Ellen vägrade och krypa så länge hon hade gåstolen, men sen vi flyttade får vi inte plats med den i all renovering så nu var hon tvungen och lära sig:P så dom senaste dagarna kryper hon runt! :)

Vad är de för krångel med magen?:(

2012-01-26 @ 12:02:30
Postat av: therese

hej! adam lämnar ett gott tips till alice som sätter igång magen: päron! dom ska nästan vara övermogna så dom är riktigt saftiga. det funkar!



måste ses snart! kram

2012-01-26 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0