"Helg-uppdatering!"

Tror att vi börjar såhär: Igår var det söndag. Gunvor och Kalle (+ Jonny och Anette) kom och hämtade sin käraste vovve som sovit här när dom varit i Örebro. Vi drack lite kaffe innan vi bestämde oss för att följa med ner till J&A och äta lite! Det blev Stopet-mat men jag tog en sallad, fast egentligen ville jag ha en fet pizza, men det hör inte hit. Vid 7 tiden åkte vi hem, Alice kastades i vagnen och vi gick bort till Syrran och tittade på film med henne och Daniel. Alice var galen och filmen sög. Vi tittade på The Mist, det va väl sådär-bra men slutet gjorde att jag ville slå nån, jag var så jävla irriterad. USCH, titta inte på den. 2 av 5 toasters, inte kul. Vi knallade väl hem vid halv elva, Alice somnade som en gris när vi la ner henne i sängen och vi satt oss framför tv:n i vanlig ordning.  
Men idag är det ju måndag och det mest fantastiska hände på förmiddagen. Först och främst hade jag planer med syster Jenny idag, sen ringde Amanda (Lillasyster) och frågade om hon fick hälsa på. Visst fick hon det. Strax efter det så ringde Johanna (storasyster) och sa att hon skulle komma hit tillsammans med Jenny. Så det betyder alltså att alla tre systrar varit här idag, det är inte ofta det händer, mycket trevligt tycker jag. Vi skrattade åt puckade bloggare, åt Alice som är knäpp i bollen och så käkade vi mackor i brist på annat att stoppa i sig.
Klockan 4 kom Nisse hem från jobbet, Jenny gick hem, Johanna åkte och jag, Nisse, Amanda och Alice åkte hem till mina bästa päron och fikade :)
 
Nu har vi käkat lite tacos och sitter nu i soffan och kikar på idrottsgalan, eller ja.. André tittar på idrottsgalan och jag sitter och kikar lite bloggar och dylikt. Jag har aldrig varit nån bloggläsare, men jag tycker om att kika på bilder och vissa inlägg kan jag läsa, det beror ju på vilka som skrivit det och vad det handlar om, men det händer inte ofta! haha Dom jag är in på varje dag är typ Amandas, Jessicas, Jonas, Emelies och Lillasysters! haha
Men nu ska jag ta en kaffe innan läggdags! ska försöka uppdatera liiite oftare! Men min dotter är en marodör som vill åt min dator så det är inte super lätt. TTYL, peace. ♥
Alice försöker tugga sig ur resesängen! HAHAHAHAH Jag trodde att jag
och alla systrar skulle DÖ av skratt. Puckobarn ♥

Kommentarer
Postat av: suto

jasså du ha slut läsa min ;)

2012-01-16 @ 23:01:56
Postat av: immad

MEN SUTO!!! HAR DU BÖRJAT IGEN??? GRATTIS!

2012-01-16 @ 23:11:52
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Haha, men gud vilken goding! :)

2012-01-17 @ 12:02:05
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0