"Besök av bästa Ebba!"

ursäkta förra inlägget, det var helt och hållet bristen på koffein som talade. Nu känns det bättre.
Idag har Ebba varit här och lekt med oss. Hanna var tvungen att göra nått så Ebba fick så gärna komma hit och pigga upp oss :) Hanna va så snäll att skicka med lite kaffe också så jag blev genast att känna mig som en människa igen. Vi målade lite målarbok och tittade på film, samt lekte en hel del med Alice. Johan kom och hämtade henne för ett tag sen så nu har jag röjt undan alla saker och Alice sover som en stock. Snart kommer mamma, pappa och Johanna och hälsar på, så det är full rulle hela tiden! Hinner knapp med själv.
 
Satan i gatan vilket jävla idiot-väder vi har. En dagen är det 7+ och solsken och andra dagen så vaknar man till en förbannade vinterland. Idag är det storm, men tack och lov så är snön på väg bort igen! jag har hört rykten om att det ska bli typ 10+ i helgen, det gillar vi skarpt. Nu vill jag ha vår och sol. Det här skit vädret är en stor bidragande faktor till att man blir på dåligt humör!
 
Nu är familjen här. hörs sen! peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0