"full fart - underbart!"

God kväll! idag har vi haft en fullspäckad dag, från morgon till kväll! Dagen började med lite plock och fix hemma, sen var vi och handlade lite. På vägen hem dumpade André av mig vid Emelie för Blingo-party. För er som inte fattar ett skit va det är så är det kort och gott en barnkläds-visning där det är en säljare och visar upp barn/dam-kläder. Jag inhandlade en jumpsuit till Alice, den var vit med typ blå/gråa ränder och så köpte jag en vit/blå sjal till mig själv, as snygg! När partajet var över så gick jag och Suss hem till oss och där väntade Totto och Thindra. André har förberett fika när vi kom, efter ett tag kom Amanda, Viktor och Hector och strax efter dom tågade Emelie, Havanna och Thilde in också :) Vi fikade och umgicks lite, som vanligt alltså. Sen drog alla och vi blev ensamma kvar. Plockade ihop alla saker, gav Alice lite käk, drog och köpte pizza och landade till slut hemma vid Totto/Sussie. Där smockade vi i oss och tittade på Mello, Lorene vann om det var nån som missade skiten. Jag är inte så intresserad av Melodifestivalen, men jag kan säga att om Ranelid hade vunnit så hade jag aldrig tittat på Mello igen! fy fan vilket skämt.
Ungarna lekte och jag roffade åt mig lite av Thindras gamla kläder till Alice, skit fina! Jag fick dom dessutom väldans billigt :) haha. Tillslut lyckades vi komma iväg hem och nu har vi precis landat i soffan, som vanligt. Jag är dyngtrött efter en härlig dag, tycker om när det händer lite. Imorgon planerar vi en liten utedag. Ska elda upp gammalt skit och ta ner julbelysningen bland annat, känns som om det börjar bli dags. Kan vara skönt för Alice att vara ute lite, bara det inte regnar, för fyfan vilket oväder det blev nu på kvällen. Det var ju 10+ och sol på dagen, men sen bröt Gud ihop och störtgrinade resten av kvällen!
 
Nu ska jag koka kaffe, det var fan timmar sen jag fick nå kaffe, så det börjar bli dags! Sen är det hej sängen och godnatt! Hörs imorgon, peace! ♥ (om det är nån som är intresserad av att komma på ett sk Blingo-party så säg till! Kan hända att det blir ett till snart, här eller vid Suss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0