"fy farao vilken cp-dag!"

idag är ingen bra dag. Trött och irriterad och förbannat kaffesugen. Kaffet är slut och jag har miljoner saker att göra, Alice har en dryg dag och bara klänger på mig, nu sover hon i alla fall, tack och lov. Jag får ingen som helst lust att göra nånting, tur att det är helg så man kanske får nån typ av vila i alla fall. André har inte varit ledig en hel helg på länge känns det som, han har jobbat två lördagar i rad nu och är äntligen ledig imorgon! Jag önskar att jag var nån typ av supermorsa som orkade leka och städa och göra allt det där som ska göras utan att känna mig så jävla trött i huvudet. Jag är familjens almanacka samtidigt som jag ska vara husets kock, städerska och ta hand om Alice. Även om ni andra morsor inte kan erkänna det så behöver man vila ibland. Jag älskar att ta hand om Alice och André men ibland blir det bara för mycket. Idag är en sån dag som jag bara vill krypa ner i sängen och gömma mig, jag tror att det är kaffe-abstinensen som talar, men ibland vill man bara sitta ner i två sek.
 
Nej fy fan va jag gnäller, usch! Denna dag kommer bli så förbannat lång känner jag. Skönt att det är fredag.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hörrö du du! Du är en supermorsa! Kom till oss ikväll så ska vi ta hand om er <3

2012-03-09 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0