"Nu är vi tillbaka!"

God förmiddag. Som ni kanske märkt så har min blogg varit lösenordsskyddad ett tag nu, men det är inte för att jag har någonting att dölja eller så. Det beror helt och hållet på att jag en dag kom på att jag skulle göra om bloggen lite och råkade sabba hela skiten, men nu så är det okej igen! Så nu kan jag fortsätta blogga som aldrig förr.
 
Nu är jag precis hemkommen från en övernattning vid mamma och pappa, André har varit på nått skit i Falun med jobbet och sovit där i natt, så jag och Alice packade ihop oss och drog till m&p igår. Men nu är vi som sagt hemma igen och Alice sover redan i sin säng. Själv tittar jag nu på gårdagens Big Brother-avsnitt eftersom jag och Amanda tittade på det på datorn igår och jag missade massor, så nu tittar jag på det igen.
 
Igår var jag och Alice hemma vid Ebba Bruset som fyllde 5 bast, hon fick massa fint och vi fick massa fika :) Men eftersom André var bortrest igår så ska vi dit idag igen :) André den lilla gulleplutten har köpt en till present till henne så att vi även idag har en present att ge. Men det är alltid kul att ge Ebba presenter, hon blir alltid så himla glad för minsta lilla, hon är så sjukt tacksam och inte det minsta otacksam som vissa ungar kan vara.

 
Nu ska jag koka lite kaffe och sen ska jag vika tvätt, vilket kan vara det trökigaste som finns! Men så där är det.. hörs! peace. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0