"Stackars dom som stänger in sig, hundra dagar utan heder."

God afton alla underbara puckon som faktiskt läser detta. Nu sitter jag hemma igen och nu börjar höjdpunkten på dagen, nämligen Big brother. Jag älskar att sitta och titta på dom idioterna som är instängda i det där dårhuset, skadeglädje är ändå den sanna glädjen - som man brukar säga. Eller som Lars W skulle ha sagt: Stackars dom som stänger in sig, hundra dagar utan heder. Ja stackars dom som lever så, stackars dom som tittar på, hur märkligt kan man må. På så sätt blir det ju till och med synd om mig som är så dum att titta på det här! haha
 
Idag har vi som ni alla vet varit och firat bästa Ebba som fyllde 5 bast igår. Hon fick en mp3 med hörlurar, proppad med hennes favvomusik av Jenny och Daniel. André den knäppisen hade köpt en dansande gris till henne, den var fan inte söt alltså. Vi fick go'fika och talade lite, sen åkte jag och Jenny och handlade. På vägen tillbaka så tvingade Jenny mig att sätta mig bakom ratten. Jag var absolut livrädd till en början men sen gick det finnemang, så jag körde från garagen vid första infarten till Skeppis och bort till Jenny! Jag blev verkligen superduper stolt över mig själv att jag klarade det, utan kärringstopp! Det var trots allt första gången jag överhuvudtaget satt bakom ratten! Nu fick jag mersmak för bilkörning och ska fan ut och övningsköra och ta det där förbannade körkortet innan jag fyller 21. Jag måste. Tack Jenny för att du tvingade mig och var en så bra lärare ;) Love u.
 

Nu ska jag dricka lite kvällskaffe! hörs imorgon! peace. ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är en naturbegåvning! Snart kör vi igen.. bokstavligt talat! ;) Puss min älskling <3

2012-03-07 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0